Terrando kas Fauna
Til je plantenteelt naar een hoger niveau met de Fauna 220 glazen kas! De dakramen reageren op...meer
Til je plantenteelt naar een hoger niveau met de Fauna 220 glazen kas! De dakramen reageren op de binnentemperatuur en zorgen in combinatie met de dubbele paardendeur bij de ingang voor een ideale ventilatie van je kas. Je kunt ook profiteren van de bijzonder robuuste constructie van aluminium en 4 mm gehard veiligheidsglas.
✓ Bijzonder stevige aluminium constructie
✓Esthetisch ontwerp
✓Automatische raamopening (hydraulisch, temperatuurafhankelijk)
✓ Hoge dakbelasting van 90 kg/m2
✓Gemaakt in de EU
Productdetails van de Terrando Fauna 220 kas:
- Binnenafmetingen: 214 x 284 cm
- 4 mm ESG veiligheidsglas
- Paardendeur (met UV-bescherming)
- Afmetingen deur: 167 x 70 cm
- Fundatie frame: Aluminium
- Dakraam: 2
- Kleur frame: zwart
Inbegrepen in de levering:
- Kas als bouwpakket
- Fundatie frame
- dakraam
- Automatische raamopener
Schroef het funderingsframe bij voorkeur vast aan een bestaande punt, strip of fundering op de grond voor een hoge mate van stabiliteit.
Waarom is het de moeite waard om een kas te kopen?
- Verleng je groeiseizoen door je planten te beschermen tegen ongunstige weersomstandigheden zoals sneeuw, vorst of hevige regen!
- Klimaatbeheersing: Je hebt controle over de temperatuur, luchtvochtigheid en ventilatie. Hierdoor kun je ideale kweekomstandigheden creëren!
- Door een kas te gebruiken, kun je effectiever water geven en bemesten. Dit bespaart je waardevolle middelen!
- De ideale kweekomstandigheden optimaliseren je oogstopbrengst!
Goed om te weten
1. Welke betaalmethoden biedt Tuin & Huis aan?
1. Betaalmethoden
Informatie hierover kunt u vinden onder: Betaalmethoden
> Meer info
2. Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
2. Verzendingskosten
Het bedrag van de verzendingskosten hangt af van de productprijzen
Vanaf een bestelwaarde van 500 euro rekenen wij geen leveringskosten. Bovendien rekenen wij bij aankoop van meerdere onderdelen slechts eenmaal de forfaitaire verzendingskosten aan
> Meer info
3. Kan ik alsjeblieft een vaste leveringsdatum krijgen?
3. Leveringsdatum
Helaas kunnen wij geen leveringsdatum vastleggen, aangezien onze producten worden verzonden door transportbedrijven die hun routes onafhankelijk plannen naar gelang van de ordersituatie. U vindt de maximale leveringstermijn op de pagina van elk product in onze online shop.
> Meer info
4. Levert u ook in het buitenland?
4. Levering in het buitenland
U kunt bestellen in de landspecifieke winkel en de levering controleren door deze te selecteren via de wereldbol links bovenaan de pagina.
> Meer info
5. Hoe kan ik mijn bestelling bekijken?
5. Bekijk bestelling
Maak een klantenaccount aan voordat u uw bestelling afrondt. Uw voordelen: toegang tot uw lijst van favorieten, het opslaan van uw gebruikersgegevens, de mogelijkheid om uw instellingen te wijzigen en de status van uw bestelling te controleren. Nadat u uw bestelling hebt voltooid, logt u in op uw klantenaccount met uw e-mailadres en wachtwoord. Als u later een klantenrekening aanmaakt, kunt u uw vorige bestelling helaas niet meer bekijken.
> Meer info
6. Heeft u ook een verkoopruimte bij mij in de buurt?
6. Zijn er verkoopruimtes?
Nee, wij zijn alleen een online winkel. U kunt echter wel een bezoek brengen aan onze 2.500 vierkante meter grote tuinhuisjestentoonstelling in Münchsmünster, nabij Ingolstadt (Duitsland).
> Meer info
7. Ik ben op zoek naar aanvullende informatie en inspiratie over huis en tuin. Kunt u me helpen?
7. Extra info en inspiratie?
Ja, in onze gids bieden wij nuttige informatie, interessante artikelen en tips en trucs op het gebied van tuinhuisjes en tuinontwerp. Of u nu gewoon wilt rondkijken of het antwoord op een specifieke vraag wilt vinden, in onze gids vindt u wat u zoekt.
> Meer info
8. Bij wie kan ik terecht met vragen?
8. Klantenservice
Ons bekwaam servicepersoneel staat tot uw beschikking van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. U kunt ons een e-mail sturen of telefonisch contact met ons opnemen.
> Meer info
9. Helaas ben ik niet tevreden met het resultaat. Wat kan ik doen?
9. Wat als ik niet tevreden ben?
Neem contact met ons op via ons klachtencontactformulier. Wij zullen uw zaak dan zo snel mogelijk behandelen.
> Meer info
10. Ik wil de goederen terugsturen. Waar moet ik ze heen sturen?
10. Klachtvoorwaarden
Wilt u de geleverde producten binnen de 14-dagen annuleringstermijn retourneren? Jammer dat we je niet konden overtuigen. Neem dan contact op met onze klantenservice via onze retourservice. Wij zullen binnenkort contact met u opnemen met het retouradres. Gelieve geen goederen naar ons zakenadres te sturen, aangezien wij geen goederen in ons verkoopkantoor kunnen aanvaarden.
> Meer info
Beoordelingen
Klantbeoordelingenx
Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.
Vergelijkbare producten